Tuesday, March 1, 2011

[ Mari Mengarang Assignment ]


Salam n night 4 everyone, memandangkan wat masa nih follower aku br jer 2 orang (eddy n my kazen Ali) 
dlm blog nih, so x perlulah aku nak merepek2 berkenaan assignment yang aku kena setelkan sebelum 14.03.2011 nih...
HERM...SERABUTNYER!
rasa cam x sempat jer nak setelkan 3 assignment dalam tempoh 2 minggu nih, hai...
chaiyok2! aku bleh wat, ngehehe...

wat masa nih keadaan aku dah makin tenteram
pengalaman mengajar kita erti sebuah kehidupan
yang patah nan tumbuh, yang hilang nan berganti,
aku yakin satu hari nnt aku pasti akan berjaya 
menggenggam segulung ijazah untuk ibu,
permintaan yang selama ini ibu harapkan dari aku,
jangan leka berdoa untuk bangcik yer bu? huhu
aku pun turut berharap supaya Allah memberi 
keteguhan iman kepadaku
untuk mencapai cita2 dan harapan nih,
malam nih dah x larat nak study, sambung esok lak,
oklah followers, broooom, night!

1 comment:

  1. hellow bro
    aku nk tnye psl esainmen ni tlg cntact aku at insan_ox@yahoo.com plz.. esainment nk kne submit b4 14/3 ni

    ReplyDelete